Een klein steuntje in de rug brengt een medewerker weer in de juiste flow.
- Een werknemer meldt zich steeds vaker ziek.
- Iemand functioneert redelijk maar kan zich in één taak maar niet verbeteren.
- Een teamleider heeft een teamlid waar het niet mee klikt.
- Na een reorganisatie komt iemand niet meer goed in zijn nieuwe rol.
- Eén van je jongere medewerkers raakt steeds verder uitgeblust. Hoe voorkom je een burnout?
Veel medewerkers laten zich slechts van één kant zien en dreigen daardoor buiten de boot te vallen, met alle gevolgen voor je organisatie van dien.
Een training geeft vaak inzicht, maar wanneer past de bewuste medewerker dit op zich zelf toe? Ik confronteer hem of haar met waar men vast loopt. Het uitgangspunt is de context van het werk, zo concreet mogelijk. Mijn ervaring is namelijk dat men dan ook het snelst tot de kern van het probleem komt. De medewerker krijgt praktische handvatten om daadwerkelijk zelf aan de slag te gaan, met een snel en concreet resultaat.